Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen


 

De waardering van www.gewoondampen.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 12 reviews.

header

Klachten

KLACHTEN

Bent u ontevreden over onze producten of met onze service? U kunt dan een e-mail sturen naar gewoondampen@gmail.com of u kunt telefonisch contact opnemen met ons.


PROCEDURE

Als u bij ons een klacht heeft ingedient door naar ons een e-mail te sturen zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. Wij zullen in de meeste gevallen meteen met een passende oplossing uw klacht beantwoorden. Als we uw klacht niet binnen 3 dagen op kunnen lossen ontvangt u in ieders geval een bevestiging dat we uw klacht in behandeling hebben genomen. we zullen dan uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.


NIET TEVREDEN MET HET ANTWOORD OF KOMEN WE NIET SAMEN TOT EEN OPLOSSING?

Bent u van mening dat we uw klacht niet hebben opgelost? Dan is het mogelijk voor u  om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN